قوانین و مقررات
شرایط و قوانین بهرهگیری از سرویسها و خدمات آف تل
- کاربر گرامی لطفا متن قوانین و شرایط فروشگاه اینترنتی آف تل را جهت استفاده بهینه از خدمات، بهطور کامل مطالعه نمایید.
- ورود کاربران به وبسایت آف تل جهت ثبت نام و استفاده از حساب کاربری یا استفاده از خدمات آف تل به منزله آگاه بودن و پذیرفتن قوانین و مقررات آف تل است. همچنین ثبت سفارش نیز منوط بر پذیرش شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی آف تل است.
1) قوانین جامع
کلیه خدمات و اقدامات فروشگاه اینترنتی آف تل، مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده میباشد. در مقابل مصرف کننده نیز موظف به رعایت حقوق و قوانین مرتبط به کاربر میباشد. اگر قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی آف تل تغییری داشته باشد، در همین صفحه بهروزرسانی خواهد شد.
- تعریف فروشنده:
فروشگاه اینترنتی آف تل تمامی محصولات ارائه شده در سایت را از فروشگاههای مجاز و قانونی در سراسر ایران تهیه کرده و به معرض فروش قرار میدهد. - تعریف کاربر:
مشتری یا کاربر فردی است، که در وبسایت آف تل اقدام به ایجاد حساب کاربری و ثبت سفارش با مشخصات خود کرده است. - ارتباطات هوشمند:
جهت ایجاد حساب کاربری، شما موظف هستید از ایمیل و یا شماره تلفن همراه خود استفاده کنید. ایمیل و تلفن همراه بهمنظور تائید هویت شما و همچنین ارتباط بین فروشنده و خریدار است. تمامی مراحل پرداخت و آمادهسازی سفارش از طریق این دو درگاه امکانپذیر است. همچنین جهت اطلاع از رویدادها، تخفیفهای ویژه و هدایا از طرف آف تل برای کاربر پیام و یا ایمیل ارسال میگردد. اگر تمایلی به دریافت اعلان ندارید، در حساب کاربری خود، «خبرنامه» را در حالت غیر فعال قرار دهید.
2) رعایت حریم شخصی در آف تل
- فروشگاه آف تل به اطلاعات شخصی کاربرانی که در سایت حساب کاربری ایجاد کرده و یا ثبت سفارش کردهاند، احترام گذاشته و از آنها محافظت خواهد کرد.
- آف تل متعهد است از اطلاعات شخصی شما در حد توان محافظت نماید و در این راستا از ابزارهایی جهت هر چه مطمئنتر شدن سایت جهت استفاده شما کاربران عزیز بهره گرفته است.
- مسئولیت فعالیتهایی که تحت عنوان حساب کاربری شما انجام میشود به عهده شما است و آف تل مسئول هیچگونه سوءاستفاده از حساب کاربری شما نمیباشد.
- تنها پایگاه رسمی فروشگاه اینترنتی آف تل، وبسایت www.offtel.com میباشد و تمامی اطلاعرسانیها از طریق همین آدرس اعلام خواهد شد. جهت ارتباط با آف تل تنها از شمارههای درج شده در بخش تماس با ما و یا ارسال ایمیل به آدرس info@offtel.com اقدام نمایید.
3) ثبت سفارش، آمادهسازی و ارسال
- فروشگاه اینترنتی آف تل برای کاربران، امکان ثبت سفارش و مشاوره در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانهروز را میسر کرده است.
- آمادهسازی محصولات سفارش داده شده در سریعترین زمان ممکن، توسط آف تل به انجام خواهد رسید. پردازش و آمادهسازی سفارشات در تمامی ایام هفته، بجز روزهای تعطیل عمومی در ایران، انجام میپذیرد.
- تمامی سفارشات قبل از ارسال، تست سلامت شده و پس از تایید نهایی، بستهبندی و ارسال خواهد شد.
- تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه آف تل اورجینال (غیر از مواردی که در توضیحات محصول، غیر اصل بودن آن تایید شده است.) میباشد. سفارشات در بستههای مخصوص اداره پست با بهترین شرایط ممکن ارسال خواهد شد و امکان آسیب رسیدن به محصول در هنگام حمل وجود ندارد.
- اگر ثبت سفارش شما با موفقیت به اتمام برسد، کد شناسه خرید از طریق پیامک و پیشفاکتور از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.
- آف تل سعی دارد، مراحل پردازش و ارسال را در سریعترین زمان ممکن به انجام برساند و رضایت کاربر را بهطور کامل جذب نماید. با این حال، اگر موجودی محصولی به پایان برسد حتی بعد از ثبت سفارش کاربر، حق استرداد وجه و لغو سفارش برای آف تل محفوظ است.
- اگر قیمت محصولی به صورت اشتباه درج شده باشد و سفارش ثبت شده باشد، حق لغو سفارش برای فروشگاه آف تل محفوظ است. حق قطع فروش بخشی از محصولات و یا توقف سفارشگیری در هر زمانی حتی بدون اطلاع قبلی، برای آف تل محفوظ است.
4) خسارت در هنگام حمل و نقل
- تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی آف تل اورجینال و با ضمانت اصالت (غیر از مواردی که در توضیحات محصول، غیر اصل بودن آنها تایید شده است.) برای مشتری ارسال میگردد. بستهبندی محصولات به صورت کاملا استاندارد و با رعایت تمامی جوانب جهت ارسال سالم، انجام خواهد شد. ارسالهای آف تل توسط سازمانهای معتبر کشوری انجام شده و تمام این سفارشات با ارسال بارنامه برای کاربر صورت میگیرد. این بدان معنا است که اگر محصولی در هنگام حمل و نقل ضربه ببیند، بر عهده سازمان و نهاد باربری است و آف تل هیچگونه مسئولیتی را در این قبال برعهده نخواهد گرفت. آف تل تنها در صورت تایید سازمان حمل و نقل نسبت به استرداد وجه عمل میکند.
- آسیبهای ناشی از حمل و نقل کالا را باید نهایتا در عرض ۲۴ ساعت بعد از تحویل بسته، به آف تل اطلاع دهید و کالای آسیبدیده به همراه تاییدیه سازمان حمل و نقل و همچنین پیشفاکتور به بخش خدمات پس از فروش فروشگاه آف تل ارسال گردد.
5) نقدها و نظرها
- بخش نقد و نظرات کاربر جهت رضایتمندی و افزایش اعتماد شما به آف تل است. آف تل هیچ مرجع دیگری ندارد و مسئولیتی نسبت به ارائه نظر و یا نقد در مورد سایر وبسایتها ندارد.
- نقد و نظرات خود را با زبان فارسی بنویسید و تا حد امکان از شکلک استفاده نکنید.
- نقد و نظر کاربر باید در مورد نقاط قوت و یا ضعف در استفاده محصول باشد، که بتواند راهکاری جهت خرید و راهنمایی به سایر کاربران داشته باشد.
- تنها نظرات مربوط به محصول تایید و قابل رویت میشوند.
- نظراتی که در آن از الفاظ ناشایست استفاده شده باشند، تایید نخواهند شد.
- آف تل هیچگونه مسئولیتی در قبال صحیح و یا اشتباه بودن نظرات کاربران در مورد محصول ندارد و برای کسب اطلاعات در مورد محصول میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
6) قوانین قیمتگذاری
اگر قیمت محصول در زمان ثبت سفارش با کاهش قیمت همراه باشد، آف تل موظف است این کاهش قیمت را اعمال نماید.
هدف قیمتگذاری فروشگاه اینترنتی آف تل، بر شعار قدیمی سود کمتر، فروش بیشتر استوار است. آف تل خود را موظف بر حفظ حقوق مصرفکننده، اصول مشتریمداری و بهکار بردن قیمتهای بینظیر میداند.
آف تل محصولات معرفی شده در وبسایت را از معتبرترین فروشگاهها تهیه میکند و از قیمت مصوب و تعریفشده آنها، جهت درج قیمت در فروشگاه آنلاین استفاده خواهد کرد.